Brand ambasadori si promoter – Sprijinim brandurile care doresc să îmbunătățească relația cu consumatorii prin construirea de campanii de comunicare/promovare cu brand ambassadors și promoteri. Campaniile cu prezență directă pot aduce cele mai bune rezultate față de alte canale de promovare, având în vedere contactul direct cu consumatorii și feedbackul imediat.

Campaniile de promovare în care sunt implicate echipe de brand ambassadors sau promoteri crează o experiență premium pentru consumatori, prin interacțiunea directă care poate crește nivelul de fidelizare și angajament. În funcție și de mecanica promovării – participarea la jocuri, răspuns la întrebări, tombole, prețuri prefernțiale, oferirea de cadouri, impactul campaniilor va fi unul deosebit.

După implementarea unei astfel de campanii, rezultatele uzuale sunt o creștere a angajamentului consumatorilor, un impuls al vânzărilor în zona în care s-a derulat campania, iar pe termen lung o majorare a nivelului de fidelizare.

Campaniile de acest tip se pot implementa pe orice canal care este relevant pentru consumatorii țintă ai produsului sau serviciului – hypermarketuri, supermarketuri, horeca, spații publice, etc.

Brand ambasadori si promotori

Date și fapte care ne recomandă ca partener preferat al clienților noștri

Echipa noastră vă oferă cele mai potrivite soluții logistice adaptate cerințelor dumneavoastră

250

clienti

60000000

obiecte scanate anual

700

proiecte implementate

2000

echipamente inteligente

3000

personal disponibil

20

ani de experienta

O experiență premium

Campaniile de promovare în care sunt implicate echipe de brand ambassadors sau promoteri crează o experiență premium pentru consumatori, prin interacțiunea directă care poate crește nivelul de fidelizare și angajament. În funcție și de mecanica promovării – participarea la jocuri, răspuns la întrebări, tombole, prețuri prefernțiale, oferirea de cadouri, impactul campaniilor va fi unul deosebit.

Ce trebuie să știm dacă dorim să organizăm astfel de campanii

Organizarea unor campanii în care implicăm brand ambassadors și promoteri este potrivită în anumite situații, iar integrarea acestora în strategia de marketing este obligatorie. Cele mai frecvente aspecte de care trebuie ținut cont în organizarea unor astfel de campanii sunt prezentate în continuare.

Organizarea unor echipe de brand ambassadors sau promoteri se poate realiza ca parte a unei strategii de marketing complexe, în următoarele situații:

  • Există deja o strategie de comunicare multi-channel și se dorește corelarea mesajului general al campaniei cu un anumit mecanism implementat pe canalele de vânzare relevante
  • Produsele sau serviciile sunt premium și se pretează pentru o prezentare specială
  • Campania este pentru un produs / serviciu nou pe piață și se dorește explicarea beneficiilor în mod direct pentru a se asigura o penetrare rapidă pe piață

Campaniile de acest tip se pot implementa pe orice canal care este relevant pentru consumatorii țintă ai produsului sau serviciului – hypermarketuri, supermarketuri, horeca, spații publice, etc.

Putem asigura o acoperire cu echipele noastre la nivel național, pe baza unei programări agreate.

După implementarea unei astfel de campanii, rezultatele uzuale sunt o creștere a angajamentului consumatorilor, un impuls al vânzărilor în zona în care s-a derulat campania, iar pe termen lung o majorare a nivelului de fidelizare.

Bugetul pentru asemenea campanii se calculează în funcție de numărul de persoane alocate, de numărul de activări realizate, de logistica necesară și de tipul de mecanici utilizate.

Putem asigura și logistica POSM-urilor sau al stocurilor de produse.

Cereti o oferta

Cereți o Ofertă

Cereți o Ofertă sau pur și simplu ne puneți o Intrebare

CERE OFERTA
ro_RORomanian